Blog

2020.06.26

Reggel 7:00-kor végeztem a másodállásban. 7:30 körül hazaértem, majd nekiálltam és kitakarítottam a bio WC-t. Kicsit ki- és összerámoltam a kocsiban, letusoltam, felöltöztem, majd nekivágtunk Ildivel. Közben eleredt az eső, Ildi mondta hogy inkább maradjunk itthon, én mondtam hogy csak nem fog egész nap esni. Indulás előtt én a Velencei tavat ajánlottam, Ildi Szentendrét. Elindultunk, Gárdonyban maradtunk mint úti cél. Hát az út hosszú volt és irtó meleg. A kocsiban nincs klíma, és péntek lévén (ami bennem nem tudatosult) araszolgattunk a dugókban. Ilyen lassan még sohasem értem a Velencei tóhoz. Megnéztük a strandot nem sok árus volt nyitva Ildi szerint a koronavírus miatt. Tovább mentünk megnéztük a Német Iskola nyaralóját. Ezután megkerestük a szabad strandot. Utána a városban kerestünk egy nyitott strandcikkeket árusító boltot. Itt bevásároltunk mivel semmit nem pakoltunk be és a kocsiban sem voltak titkos készletek. Aztán irány a strand. A kocsiban átöltöztem, összeszedtem a székeket, könyvet és törölközőt vettünk magunkhoz majd kerestünk egy árnyékos helyet. Ildi a fa alatt olvasgatott én elindultam a vízbe és elöltöttem benne némi időt, majd kimentem Ildihez. Száradás, beszélgetés után ismét elmentem fürödni, majd újab száradás következett. Ezután elindultunk, megkerestünk egy leendő szálláshelyet de nem jött be úgyhogy továbbálltunk. Ezután éttermet kerestünk. A régi helyek között keresgettünk: a Nádas Étterem, és egy másik aminek már nem tudtuk a nevét (utólag megkerestem: Kék tó vendéglő és ez se volt zárva a honlapjuk szerint) de állítólag zárva van. Ildinek beugrott egy hely ahol egyszer ettünk én nem emlékeztem rá, de kerestünk és találtunk! Ez volt a Gulyás Csárda. Mikor odaértünk már nekem is derengett hogy jártunk már ott. Kiváló ételeket választottunk az étlapról és kaptunk gyorsan, kedvesen felszolgálva. Jóllakottan és elégedetten nekivágtunk a hazavezető útnak. Hazaéréskor beszámolót tartottunk a családnak.

2020.06.27

Egy újabb 24-es szoli...
Klíma takarítás, csapok meghúzása, stb.

2020.06.28

2020.06.29

Szabadnap!
Jakuzzi keresése több mint fél napig különböző áruházakban sikertelenül. Gyógyszertár, Bandinak kamera állítás.

2020.06.30

Egy újabb 24-es szoli...
(Vezénylés javítás, nyomtatványok pótlása, stb.)

2020.07.01

2020.07.02

2020.07.03

Antenna szerelés

2020.07.04

Egy újabb 14-es szoli...
Másnap reggel antenna szerelés, ismét klímaszerelés, kandeláber javítás, feszültségének keresése, csőhéjak és csavarok beszerzése...

2020.07.05

2020.07.11

Gárdonyi Rönkvár

Várpark – Dinnyés

• Középkori magyar várak makettjeinek egyedülálló bemutatása. 35 vár készült eredeti anyagból és eredeti tájolással. A várakat egy sétány övezi, mely Nagy-Magyarország formáját ölti magára, így a várak eredeti helyükön körbejárhatók.
  • www.varpark.hu

Pákozdi Katonai Emlékpark

• Azzal a céllal jött létre, hogy bemutassa az 1848-ban alakult Magyar Honvédség történetének főbb eseményeit, és emléket állítson az eltelt 160 év hősi helytállásának.
  • A park részei az 1848-as emlékhely és Emlék Múzeum, a Don –kanyar kápolna, a Magyar Békefenntartó emlékmű és kiállítás, az I. világháború harcaira emlékeztető objektum és a Hősök emlékműve, valamint a lövészállás.
  • www.kempp.hu

Pákozd-Sukoró Arborétum

Agárdi Termálfürdő

• Kül- és beltéri medencék, játszótér és játszóház, gyógy- és wellness kezelések.
  • www.agarditermal.hu

Esztrád Vízi Színház Velence

• Szabad téri színház a Velence Korzón, hangulatos tóparti színház gyermekek és felnőttek részére szóló előadásokkal.
  • www.viziszinhaz.com

Bence hegyi kilátó

Velencei tavi hajózás

• Menetrendszerű járatok indulnak Agárdról a pákozdi Szúnyog-szigetre, amely a kirándulók kedvelt célpontja.
  • Pákozdon (Szúnyog-szigeten) 30 perces, Agárdon és Velencén 45 perces sétahajózásokra nyílik lehetőség. Kellemes hangulatú alkonyati sétahajók indulnak Agárdról és Velencéről.
  • A hajókra kerékpárok is felvihetők.
  • www.velenceitohajozas.hu

További információk

• www.velencei-to.hu
  • Gárdonyi Tourinform: 2483 Gárdony, Szabadság út 24. (7-es  főút mentén)

Tihanyi Szabadtéri Játékok

Tihany, Bujtor István Szabadtéri Színpad, július 3. - augusztus 22.

A szabadtéri színpad a csodálatos Belső-tó fölött magasodik. Az elmúlt években nagy sikert aratott Tihanyi Szabadtéri Játékok előadásai júliustól augusztus végéig minden pénteken és szombaton láthatók.

Nyári Mikulás - Fenyő Miklós koncertje

Margitszigeti Szabadtéri Színpad, augusztus 29. 20h

Fenyő Miklós a 60-as évektől a rock & roll elsőszámú, és utánozhatatlan hazai nagykövete. Mára már a budapesti nyári programok egyik kiemelkedő eseményének számít a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon megrendezésre kerülő Fenyő koncert.